Oare?

Standard

Cred ca fac parte din cea mai dificila specie de vietati de pe fata pamantului. cum pot exista atatea trairi intr-un singur om? cum le pot defini pe fiecare in parte si de ce este atat de greu sa-ti dai seama ce-ti doresti? Intotdeauna mi-am spus ca voi duce o viata perfecta. Cand eram mica mi-am spus ca eu nu voi cunoaste tristete sau durere, totul e atat de simplu cand esti mic, nu?

M-am saturat. Pa.

About M.

Eu. Sunt o culoare, un gând antrenat într-un fabulos dans cosmic fără de sfârșit. Sunt o secundă din timpul trecatăr, dar care e mereu prezent.Sunt o oglindă în care, dacă ştii cum să te uiţi, poţi vedea Totul. Sunt. Aici și acum. Tu cine ești?

Leave a Reply

